Сьогодні на власній шкурі переконалася у важливості простої поради від Гая Кавасакі всім сучасним підприємцям:
Перевірте, чи є на вашому вебсайті розділ “Контакти”. Ви не повірите, як багато власників малого бізнесу забувають про нього. І переконайтеся, що у “контактах” присутня ваша фізична адреса.
Історія така: Мені потрібна певна поліграфічна послуга. Знаходжу сайт якоїсь фірмочки, яка робить саме те що треба у Львові. Хоча сайт простенький (навіть примітивний), з фотографій продукції видно, що це мені по-ідеї підходить. Що далі? Розділу “Ціни” на сайті немає. Є розділ “Контакти”, в якому вказано два телефони та електронна адреса. Фізичної адреси нема.
А в мене є декілька питань, які потрібно з’ясувати (ціни, деталі щодо матеріалів і т.п.). Пишу листа на електронну скриньку зі списком питань, які мене цікавлять. ..Через декілька хвилин отримую автоматичну відповідь:
—– The following addresses had permanent fatal errors —–
<38067XXXXXXX@sms.kyivstar.net>
(reason: 552 email size is too long)
Виходить, листи зі скриньки автоматично відправляються СМС-кою на мобільний телефон. Правда, щастить лише тим відправникам, в кого листи достатньо короткі, щоб поміститися в СМСку… 🙂
Ну що тут скажеш, враження від цієї готовності допомогти клієнту – не найкраще 🙂 Єдиний вихід – дзвонити на той мобільний телефон і сподіватися, що людина, яка підніме буде знаходитись біля комп’ютера і зможе відразу відповісти на всі питання щодо цін та інших деталей, які в голові втримати неможливо. З попереднього досвіду знаю, що такі дзвінки зазвичай закінчуються так: “Ой, я зараз не на робочому місці, точно не пригадаю. Може під’їдете до нас. Або передзвоніть на такий-то телефон..”
А в ідеалі все мало б бути абсолютно по-іншому:
– по-перше, фізична адреса має бути на сайті одразу – разом з годинами роботи, щоб клієнту не доводилось кудись дзвонити, щоб дізнатися цю секретну інформацію 🙂 і він міг підійти відразу на місце – розпитати що його цікавить;
– по-друге, якщо вже вказуєте електронну скриньку, то будьте добрі її нормально обслуговувати – перевіряти регулярно і писати адекватні відповіді;
– по-третє, чому б не додати інформацію про питання, які в 99% цікавлять людей, відразу на сайт? Ціни, розміри, матеріали, і т.п. А особливо ціни! Інакше ви просто ризикуєте, що клієнт знайде трохи більш інформативний сайт конкурента і “заб’є” дзвонити на ваші телефони.
Оновлення: Через дві години після того як я написала чернетку цього посту, отримала відповідь на листа (ура! хтось таки читає їх!!):
– Якого розміру Ваші палітурки? можна зробити довільний розмір
– Чи має значення кількість аркушів – Кількість має значення тільки для ваги альбома та часу скріплення
Якими матеріалами можна обшити палітурку – її не обшивають, а обтягують при потребі
Яка орієнтовна ціна і від чого вона залежить? – З всього цього і формується ціна
Ноу комментс 🙂 🙂 🙂 :)…
Відповіді вражають, називається я хочу пилєсос, а мені тулять телевізор.
Мене дуже часто дивуе як лди забивають на свій бізнес, робиться та й добре, а щоб щось покращити то ні.