Дуже смішна життєйська історія 🙂
В подарунок двоюрідній сестрі Наталі на день народження надумали купити електрочайник, вони з братом живуть вдвох на квартирі і досі не мали чайника, а гріти воду на плиті довго і незручно.
Разом з мамою відправились в найближчий супермаркет побутової техніки. Довго не вагаючись вибрали перевірений часом варіант – такий самий Braun як в нас вдома – і підійшли до столу перевірки приладів. Нам попався трохи дивний працівник в брудній сорочці. Він запхав вилку в розетку, поставив чайник на підставку і спробував включити. Чайник запрацював (загорілась лампочка внизу), але відразу ж виключився. Спробував ще раз – те саме. Кнопка вмикання щоразу відскакувала назад після натискання. Працівник здивувався і покликав свого напарника, вирішили, що чайник поводиться дивно і треба спробувати ще один з вітрини. Поки хлопець пішов за іншим чайником, ми з мамою пролистали інструкцію і знайшли місце, де писалось, що чайник повинен вимикатися автоматично, коли всередині немає води – такий собі запобіжний засіб, щоб він випадково не згорів.
За той час працівник повернувся з чайником з вітрини і виявилося, що він НЕ виключається автоматично, як попередній. Ми показали хлопцю інструкцію і сказали, що нам потрібен чайник, який працює правильно, а отже вимикається, коли порожній – і сказали запакувати нам перший, “дивний” чайник. А другий чайник з вітрини – очевидно поламаний, бо його заклацали покупці!
Додам, що тест на вмикання порожнього чайника був єдиною запропонованою перевіркою, налити склянку води працівник категорично відмовився, так як “в разі, якщо він не запрацює з водою, то ви не купите його і він матиме нетоварний вигляд” (хоча з іншої сторони навіщо непрацюючому чайнику товарний вигляд??) “до того ж іти за водою треба аж в інший кінець магазину”.
Але ми з мамою були настільки впевнені в тому, що “правильний” чайник має вимикатися, коли порожній (все таки в нас вдома такий!) і в тому, що ця модель чайника доволі надійна, що без вагань купили чайник і з почуттям виконаного обов’язку пішли додому.
Вдома ми, задоволені собою, розказали іншим про “некваліфікованого” і “тугого” продавця і як він хотів впарити нам непрацюючий чайник з вітрини! Всім було смішно – “Це ж треба, і він ще відповідальний за перевірку техніки, нечувано!”
…а тепер уявіть яким було наше здивування, коли наш суперський чайник НЕ включився, коли його наповнили водою! Кнопку просто неможливо було включити, вона моментально відскакувала назад. Причому виявили ми це вже в Наталі і Олежика вдома, після вручення подарунка і веселої розповіді “про тугого працівника”… 🙂
Звісно, всі зрештою довго сміялися, але чесно кажучи було дуже соромно і незручно за непрацюючий подарунок…
Зате буде наука на майбутнє! Це ж треба, щоб я, людина що декілька років пропрацювала тестером (!), впорола таку дурницю! 🙂 Адже якщо чайник, згідно інструкції не вмикається, коли порожній, то це зовсім не значить що він зрештою включиться з водою! Та й хто сказав, що обидва запропоновані чайники не були поламані? Але сліпа впевненість в своїй правоті – залишить дурнем будь-кого! 🙂
На щастя, ми живемо в сучасному світі, де є поняття гарантії, бо інакше цей життєвий урок коштував би нам 300 гривень! 🙂