Сьогодні знову про дитячий день народження! 🙂 Щойно-щойно добила розповідь про зимове свято Ксені, і відразу маю натхнення розказати (по свіжих слідах!) про недавнє літнє свято для мого похресника Олексія. Тему він обрав сам (як і годиться дорослому 6-річному хлопцеві), сказав: “Хай буде про Гаррі Поттера і філософський камінь” (це перша частина поттеріани, хто не в курсі).
Спочатку ми з кумасею розгубилися, тема не з простих, але “пошарудівши” трохи інтернетами-пінтерестами зрозуміли, що проблЄм особливих нема і підглянути-вигадати-накомбінувати щось можна, навіть якщо до свята всього тиждень 😉
Тим більше, що сценарій напрошувався сам по собі. Оскільки в першій книзі про Поттера йдеться про його вступ до Хогвартсу, перші уроки магії і все таке, то і нам захотілося влаштувати для дітвори Школу Магів.
Тож до вашої уваги розповідь про те, як ми зараховували гостей в школу, роздавали магічний інвентар та тренували у базових вміннях чарівників 🙂
1. Запрошення з Хогвартсу
Як відомо, потрапити до почесного навчального закладу можна лише отримавши особисте запрошення від директора або його заступника…
Звісно, до листа також додаєьтся квиток на потяг, що відходить з платформи 9 3/4, адже це найзручніший спосіб потрапити до Хогвартса!
2. Мантії та чарівні палички!
Згідно інструкцій пані МакҐонаґал, кожен першокурсник повинен взяти з собою мантію та чарівну паличку.
Якщо “прикид чарівника” роздавали відразу при вході на свято (невтомна мама Олексія власноруч нашила мантій на ВСІХ маленьких гостей!), то паличку треба було обрати всліпу (адже це паличка обирає мага, а не навпаки!) у спеціально відведеному місці (по сюжету книги – в крамничці Олівандера).
Діти заплющували очі, розкручувалися і напомацки шукали СВОЮ особливу паличку. До слова, палички були всі унікальні, різних кольорів, з усілякими взорами, були навіть легендарні бузинові палички (кажуть, наймогутніші палички на землі!).
3. Поїздка на поїзді та церемонія вибору факультету
Палички та мантії є, квитки на потяг – напоготові, значить можна З РОЗГОНУ пробігати через чарівну стіну платформи 9 3/4, і одне за одним (вагон за вагоном) їхати на місце важливої церемонії – розподілення по факультетах Хогвартса!
У нас був власний сортувальний капелюх, що вмів визначати таланти учня і вибирати для нього один з двох факультетів, де були вакантні місця першокурсників (всередині капелюха ми зробили спеціальну кишеньку, де був прихований телефон, через який, по гучному зв’язку і виголошувався вердикт – хто іде в Гриффіндор, а хто в Равенклав).
4. Перші уроки Заклинань та Зіллєваріння.
Як тільки першокурсників розподілили по командах, можна було починати перші уроки в Школі Магів – навчання та змагання водночас, адже по результатах успіхів окремих учнів та цілої команди факультетам нараховуються бали, аби вкінці навчального року визначити – який факультет найкрутівший! 🙂
Почали з того, що вивчили та випробували на практиці найпростіші заклинання. При цьому треба було дуже акуратно виконувати правильний рух паличкою (на раз-два-три – покрутити і змахнути!) і чітко вимовляти магічні слова:
Частину заклинань маленькі маги випробовували на мені, частину – на одне одному. За змахом чарівної палички людина могла оніміти, або стати паралізованою, або стиснутися у розмірах. А деякі заклинання – і взагалі мали окремі спецефекти, наприклад бульбашки, що бралися нізвідки після залинання “Ебубліо“, або невеличкі вибухи повітряних кульок після застовування “Бомбардіо“. Дещо діти виконували колективно (команда на команду), а дещо – самі.
Треба сказати, що маленькі маги ( а середній вік був десь 4-6 років) поставилися до завдання з великим ентузіазмом (як мало іноді треба для дитячого щастя… 🙂 ), тож ми доволі довго розважалися нашими заклинаннями.
На завершення уроку діти мали вигадати і продемонструвати своє власне заклинання – вигадати фразу а також магічну дію, яку вона має. Були і серйозні, і веселі вигадки – від заклинання, що перетворює усе на золото і до “смішливої магії”, від якої усі регочуть.
Далі ми перейшли до уроку зіллєваріння. Бабуся іменинника заздалегідь заготувала багато магічних інгредієнтів: від сліз фенікса до крові дракона, від очей василіска до порошку з рогу єдинорога (до речі, перш ніж продемонструвати те все діло дітям, я потестувала їхню пам’ять і знання сюжету книги і спитала, які ж магічні рослини, розчини та іншу корисну сировину для зіль вони знають!).
Діти отримали по склянці, і мали самостійно намішати-навигадувати власне зілля. Склад та пропорції інгредієнтів обирали інтуїтивно, ретельно все те перемішували, а потім хвалилися одне перед одним, що саме вміє робити їхнє зілля.
Найбільшим сюрпризом для малих чарівників було те, щоб аби отримати бали за цей урок треба було випробувати своє зілля на практиці – застосувати його на собі (звісно, якщо дія його корисна – робить сильним, красивим чи невидимим), або загітувати когось іншого випити все до дна (якщо вигадана дія не з особливо приємних ;))!
На цьому поки підбиваємо проміжні підсумки навчального семестру.. 🙂
А у наступній частині розповіді читайте про тренування з Квідичу, полювання на троля та вікторину для дорослих магів. Там же поділюся своїми заготовками файлів для друку та посиланнями на інші цікаві ресурси до теми… Не перемикайтесь! 😉
О це так справжнє диво! 😉
Вау! Де та фантазія у вас береться!! Ніякі аніматори не замінять ТАКОГО свята 🙂 Молодці в степені безкінечність 🙂 (clap)
Нічо собі свято! А магічні інгредієнти це взагалі чудо ))) класно придумали! Ще й в квідич бавились! Чекаю наступної частини 🙂
було крутезно!!!
за бузиновими паличками потім було ціле полювання – Данило довго ходив і просив Катрусю помінятися )))
ви з Танею підготували все це за тиждень??? та ви просто мегакруті, чесно!!