Кажуть, що в житті завжди мусить зберігатися певний баланс. Труднощі йдуть поруч з перемогами, невдачі з щасливими випадковостями, і в кожній негативній ситуації можна знайти свої плюси.
От в мене видався надважкий вересень і початок жовтня – потрапила на інший проект з тяжкою бойовою ситуацією: з навислим дедлайном, купою роботи, постійними перепрацюваннями і все таке. Зате в той же час стала керівником однієї з найприкольніших команд, з якими мені доводилось працювати! 🙂
Так що знайомтеся: команда, якою я пишаюсь! 8)
п.с. Можемо побавитися – спробуйте вгадати хто є хто на цій фотографії (за функціональними обов’язками).
ну я гадати хто є хто не буду 😆 а картинка кльова!
“з навислим дедлайном, купою роботи, постійними перепрацюваннями і все таке” – то все вже гут, бо ж всіх в картинку вставити, часу тре купу, и ти делегувала 🙂
З.І. Нарешті, гроші за хостинг не дармо витрачені. І взагалі робота роботою, а про блог не забувай.
так, ситуація потрохи налагоджується… і часу все більше!
а щодо хостингу – то в мене зараз задача №1 – проплатити чергову квитанцію, бо ще тиждень -другий і плакав мій сайтик )))
думаю ті шо двоє зверху керують оркестром
отой з руками в карманАх ніхєра не робить підозрюю
який саме?
я от думаю що той що в білих “пірчатках” дірєктар – не марає свої руки в брудній переписці з клієнтом 😀
весь секрет в тому, що той в білих рукавичках сам той колажик і робив – от і вибрав собі найкозирнішу роль 😉
але на практиці – він трудяга. ..справжня фея бізнес аналізу, я б сказала 😀
фея кажеш 😀